diumenge, 6 de març del 2011

Gran Sant Medir


Dos de Set descarregat a l'actuació de Sant Medir 2011


Be, com ja vaig dir fa unes setmanes tenia moltíssimes ganes de St. Medir. I val a dir que les expectatives que i tenia... no m'han fallat. Anem a pams.

Com ja comença a ser desgraciadament normal, ha tornat a ploure per Sant Medir. Així que un any més ens em quedat sense pilar a l'ermita (aquest any a més havia de pujar jo segons em va dir en Vazquez). Però una cosa és que no es faci el pilar i l'altre no anar a l'ermita. Així que mi vaig encaminar tot sol plovent fins allà per agafar la fava i enterrar la que havia portat durant tot l'any passat.

Un cop feta aquesta frikada vaig començar a preparar el sopar de Dijous Gras que vaig organitzar a Cal Gausac. Un bon sopar amb més d'una 15ena de gausacs al local. Botifarres de tot tipus, coca de llardons i converses sobre la teoria del porró.



Ara si, toca parlar del que realment és important: de Castells... be aquest cop de CASTELLS amb majúscules.



Comencem la temporada d'una manera espectacular: 2D7,5D7,4D7,2P5.
5d7

Primera actuació de l'any i aconseguim fer el castell més difícil que mai ha descarregat la colla. 6ena torre de la història de la colla, al 6 de març!!! Els assajos van donant els seus fruits, i la millor prova d'això es que ja em pogut treure la torre i el 5.

Pel que fa a l'actuació en si:
    4d7 (xurro)
  • Em començat amb torre, des de la meva posició de vent, al principi ha començat a tremolar una mica fins a l'arribada de dosos, un cop col·locats ha anat genial, be almenys de baix no es movia gents.
  • El 5 força millor que la prova neta de divendres a l'assaig (casi ens el manjem amb patatones). Aquest ha anat a la linea dels últims 5, treballadet.
  • Del 4 molt fàcil però ens han de sortir millor si tenim en compte que s'ha de fer d'un pis més.
Al final de l'actuació m'he enrecordat que fa 2 anys per la mateixa actuació vam fer:2d6,3d6,4d6. Com canvien les coses amb tan poc temps no?

3 comentaris:

Gausac problemàtic ha dit...

Jo crec que amb la temporada que hem fet, podríem sudar i acabar ja. Jo em dono per satisfeta.

Anònim ha dit...

Podries treure Sabadell com a ubicació del teu comte de Twitter CastellersSensePinya. Ho trobo una provocació totalment innecessària. Evidentment pots posar l'ubicació que et doni la gana, però això només demostra les teves ganes de crear un rivalitat artificial que és unidireccional.

Jorsont ha dit...

Anònim, aquesta comte del twitter no és meva. És d'una altre persona i ja li vaig dir un dia que pares de tenir l'enllaç del meu bloc a la seva comte. Que si vol crear una comte em semblava perfecte però que no utilitzes l'enllaç del meu bloc. Jo no i puc fer res sobre la ubicació que ell ha posat. Em sap greu. L'unica comte que tinc al twitter es: jorsontvent , a part de controlar la comte de SesTalaies.