dilluns, 31 de gener del 2011

UN GRAN PAS PEL MON

Ha costat una mica, pero ja tinc un bloc. Em pregunto que cony es aixo del bloc? pk serveix? per ara l'unic que m'ha donat aixo del bolc es una feinada per enregistrar-me.

Dons si, un gran pas pel mon ja que en aquest bloc es tocaran tots els temes tots son tots i tocar-los vol dir tocar-lis els collons... de la manera que ho se fer amable pero tocant-los.
I pk vull un bloc per tocar els ous?.... crec que es força clar hi ha moltes coses que la gent no vol dir en aques mon 2.0 ( jo tmb em pregunto perque se li posa un punt i un zero, en fi els frikis ke son aixi).
Be, crec que hauria de definir que vol dir tocar els ous: Parlar de les coses tal i com son amb un punt extrem de critica sense deixar a ningu viu, si tu que em llegeixes tmb et vull matar i et penso deixar pel terra friki de merda ke nomes fots ke llegir-me!!!

Apalins Bon vent! i havera kom anira aixo de lo del bloc.

PD: Al meu bloc penso fotre tantes faltes com pugui i mes i si no us agrada penseu amb la mairena amb pilotes ke aixi us alegrara el dia.

2 comentaris:

Nacho Ferrer ha dit...

Ets un imbècil i un puto desgraciat de merda. Mereixes que et donin pel cul amb una barra de ferro rovellat. Tandebò tu i la teva puta raça us extingiu i que els teus degeneris s'enfonsin en l'oblit més profund i podrit.

Au, ja tens el teu primer insult TROLL del bloc. Disfruta'l, fill de puta.

És broma, sóc el teu bardalet del teu cor, i saps que jo mai et diria una osa així. Ara ja ens podrem enviar epístoles de fraternitat a través d'aquest canal que has descobert. Per cert, escrius com un discapacitat mental.

Salut i merda a parts iguals!

Joan Recordà i Pellicer ha dit...

jo no caldria que afegís gaire més a les calamitats que has dit en el teu bloc ple de faltes i que el bardaler ja t'ha deixat ben clar, jo només hi afegiria: barra de ferro rovellat i amb ganxo retràctil com els esquers de pesca

saballut a parts iguals

i bon vendaval

et cal un pòster a l'habitació d'en pompeu farra guillotinat amb un diccionari