dimarts, 1 de febrer del 2011

Volant per les Decennals

18h mes tard d'arribar a la capital de l'Alt camp, vaig tenir la possibilitat de fer un p5 a la plaça del blat. Cosa que nomes passa cada deu anys... pero a mi ja no mi veuran mai mes. Si, esta molt be fer un pilar a la plaça del blat tal i cual ... pero a canvi de que¿?? De fer un cercavila a 0,0000001 km/dia on si i sumes el vent i el fred vas marxa enderrera.


Be, comensem pel principi abans de rajar per rajar. La meva historia comensa 18h abans al Vendrell. Que cony i fotia¿? esta força clar veure les plaques castelleres d'alla i posar-me mes tonto que un casteller veient com les paves de la joves es menjen calçots . Total que com el poble no donava molt de si vaig decidir anar tirant cap a valls (vailos o vals en la lengua comun).
Si creieu que el poble on han fet els calçots i els castells estan bojos, crec que no aneu gents desencaminats. I mes si i vas per les decennals.
Les decennals es podrien definir com: Festa que deixa sense un duro valls per culpa de la seva lluminositat i els seus 500.900.010.340 espectacles. Aixo si et foten unes clatellades ke et kedes tonto. Concert de rumba a la nit 25 nyapus. Total ja em veieu a mi a les 5:30 del mati tot borratxo per valls a 2 graus i sense sostre. Conclusio fer una visita turistica fins que va comensar el cercavila. Aquesta visita inclou: dormir a un caixer, visitar la plaça del blat 32 vegades, colar-se a la renfe.... en fi tota una experiencia digna d'un bon vent.
Finalment vam fer la cercavila tal i cual i amb la colla vam fer un 3d7. Tot un merit poder fer-lo al mes de Gener. I poder-lo fer davant de tot el mon casteller.
Unes bones festes decennals que fins d'aqui 10 anys no podrem tornar a viure aquesta inutil sensació que dona fer un cercavila de 5h per fer un pilar a la plaça del blat.


Jo visc la vida al limit, em poso a les pinyes sense cordo de Seguretat!!!
Bon Vent!

2 comentaris:

Joan Recordà i Pellicer ha dit...

Doncs hi tornaràs a anar saballut!!!

Nacho Ferrer ha dit...

Hi anirà i aquesta vegada ens assegurarem que només sigui diumenge. Estic fart de veure com les altres colles ens miren pensant que duem una ànima en pena.