dimarts, 8 de febrer del 2011

Ganes de Sant Medir

Dons si, ja tinc moltes ganes de Sant Medir. No només per la brutal actuació que farem a St. Cugat el cap de 3 dies, sinó també pel propi dia de Sant Medir.


I es que crec que mai més a la meva vida tornara a coincidir dijous gras amb St. Medir. Crec que aquest simple fet ja esta més que justificada la campana que faré. St. Medir no es únicament fer un pilar, es passar un dia per la muntanya amb la colla fins arribar a l'ermita i un cop alla fer una mica el manta i respirar un bon envient que et fa donar conciencia que ja s'apropa la primavera.
Un cop allà toca una tradició que fa 2 anys que faig. Enterrar la fava que he portat a la butxaca de la camisa actuació darrera actuació i agafar-ne una de nova. (Ho se es una mica friki però tinc la convicció que dona bona sort).


Aquest any aprofitant la moguda de ser Dijous gras (o dijous jo) intentaré portar truita de botifarra d'ou, algunes botifarres per menjar allà amb pa i tomàquet i per descontat coca de llardons i moscatell. El que encara no tinc decidit del tot es si anar de l'ermita fins a Gràcia i agafar alguns carmelus ("Li vaig regalar un carmelu al dia de St. Medir i ens ha costat deu i ajuda arribar fins aquí- Manel. Qui sap potser trobo una bona mossa i li regalo un caramel xD). El que està clar es que em quedare a dinar per l'Ermita i veure totes les mogudes que es fan per allà.
Per cert a l'Ermita si va si o si l'any passat va ploure la del pop però jo com un campió i vaig anar sota la pluja amb la motxilla del cole ( jo encara dic que vaig al cole no dic uni) i el casc de la moto. Tot sigui per agafar una puta i maleida fava.




Torre de set (2d7)
Però el millor encara estarà per venir... el dia 6 de març els Castellers actuem a la tradicional actuació de St. Medir ( amb les colles de Sants i Gràcia). Aquesta temporada tenim fam de grans castells i demostra que en sabem i que els tenim ben posats. Aixi que ja per St. Medir la tècnica te la intenció de fer tot un senyor castell com és el 5 de 7. L'any passat no el vam poder fer fins al mes de Maig!!!

Be, però realment el castell que li tinc més ganes es la TORRE DE SET. Hi ha la intenció de tornar-la a fer el dia 6 de Març a Sant Cugat. Per tenir una mica d'idea del que vol dir portar aquest castell us en donaré unes dades. La colla nomes ha pogut descarregar-lo 5 vegades a la història, és el castell de màxima dificultat mai descarregat pels castellers de Sant Cugat. L'any passat el vam portar 5 vegades a plaça (de 20-25 actuacions a l'any). Crec que per tot això ja tenim motius suficients per estar tots a les 20:30 puntuals a la Sala Canigó per poder realitzar una gran actuació de St. Medir.

Però realment el millor no serà l'actuació de St.Medir (sense voler desprestigiar-la), sinó la prometedora temporada que s'ens presenta.... Trèiem la pols de la Camisa que St. Medir ja està aquí!!!!


Jo visc la vida al limit... em poso a pinyes sense cordo de Seguretat!, Bon Vent!!!

2 comentaris:

Manu ha dit...

I si feu el 2d7 per St. Medir, què més fareu?
jjaja

Jorsont ha dit...

Com que que farem? dons fer-lo moltissims cops fins tenir-lo per la ma. A més per ara l'assaig va força be ja s'ha fet neta la torre i encara queden 3 setmanes(6 assajos)